Gwarancja i Części Zamienne

 

Czy moje produkty objęte są gwarancją?

Wszystkie nasze produkty objęte są standardową 12-miesięczną gwarancją, a po jej zakończeniu oferujemy bezpłatne wsparcie.

 

Mój produkt uległ awarii po okresie gwarancyjnym. Co mogę zrobić?

Bez obaw, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby szybko rozwiązać Twój problem. Przed przystąpieniem do dalszych działań, uprzejmie prosimy o wykonanie poniższych kroków. Dzięki nim będziemy mogli lepiej zrozumieć naturę problemu:

  1. Odwiedź stronę https://loveforsleep.pl/pages/kontakt-z-nami
  2. Podaj powód usterki oraz numer zamówienia.
  3. Podaj swoje pełne imię, adres dostawy i numer telefonu komórkowego.
  4. Prosimy o potwierdzenie, które części są brakujące lub uszkodzone i wymagają wymiany.

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, nasz zespół niezwłocznie skontaktuje się z Tobą, aby omówić problem i wybrać najodpowiedniejsze rozwiązanie. Zależy nam na pomocy naszym cennym klientom, dlatego w większości przypadków zapewniamy brakujące lub części zamienne bez dodatkowych opłat. Możesz być spokojny, ponieważ zajmiemy się całym procesem i skutecznie skoordynujemy wszystkie niezbędne działania, aby jak najszybciej rozwiązać sprawę. Zawsze możesz na nas liczyć!