Gwarancja i Części Zamienne
Czy moje produkty objęte są gwarancją?
Wszystkie nasze produkty objęte są standardową 12-miesięczną gwarancją, a po jej zakończeniu oferujemy bezpłatne wsparcie.
Mój produkt uległ awarii po okresie gwarancyjnym. Co mogę zrobić?
Bez obaw, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby szybko rozwiązać Twój problem. Przed przystąpieniem do dalszych działań, uprzejmie prosimy o wykonanie poniższych kroków. Dzięki nim będziemy mogli lepiej zrozumieć naturę problemu:
- Odwiedź stronę https://loveforsleep.pl/pages/kontakt-z-nami
- Podaj powód usterki oraz numer zamówienia.
- Podaj swoje pełne imię, adres dostawy i numer telefonu komórkowego.
- Prosimy o potwierdzenie, które części są brakujące lub uszkodzone i wymagają wymiany.
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, nasz zespół niezwłocznie skontaktuje się z Tobą, aby omówić problem i wybrać najodpowiedniejsze rozwiązanie. Zależy nam na pomocy naszym cennym klientom, dlatego w większości przypadków zapewniamy brakujące lub części zamienne bez dodatkowych opłat. Możesz być spokojny, ponieważ zajmiemy się całym procesem i skutecznie skoordynujemy wszystkie niezbędne działania, aby jak najszybciej rozwiązać sprawę. Zawsze możesz na nas liczyć!